I the emperor name "iten" and rogue star

On y discute des alternatives aux jeux plus populaires ou de tout autre jeu de miniature qui n'a pas de forum réservé.

Modérateur: MARC C

I the emperor name "iten" and rogue star

Messagepar thousandcold » 28.12.2016 - 08:12

Bonjour!

J'aimerais savoir si vous avez de l'expérience avec Iten? je viens de découvrir les règles et pour l'instant j'aime vraiment la simplicité du jeux.

J'étais vraiment intéressé par rogue star aussi mais, après avoir vue le let's play de GMG, ce n'ai pas aussi simple et rapide que je pensais... il faut remarqué que je n'ai pas vue la video au complet non plus et que je n'ai pas le livre non plus.

Pour ceux qui on le livre de rogue star vous en pensez quoi?

Merci!

Sent from my SM-G925W8 using Tapatalk
thousandcold
Milicien

Re: I the emperor name

Messagepar sasori » 04.01.2017 - 22:05

I have the book for Rogue stars, but haven't yet got any games in, so can't comment. It does seem to be unforgiving if you go all out to kill the other player, the game is more built for tactical scenario and campaign play.

I really like the way you can steal initiative, and though it may seem complex, I think it's just so different from what other games do, that with play it'll become much easier to play.

Once I get some games in, I'll post again! (I'll be organising Rogue Star trial games through this group if anyone's interested: https://www.facebook.com/groups/1818718625040184/).
Fall down seven times, stand up eight.

[url]leadandpaint.blogspot.com[/url]
sasori
Paysan

Retourner vers Les alternatives